Svar till gåtan!

Jag trodde att det inte var någon som var intresserad av att veta svaret på gåtan jag skrivit tidigare eftersom endast Emma kommentera (trots att hon nästan "vägrade" skriva vad hon trodde, haha). Nu har iallafall Jossan och Amanda skrivit att det är dags för svaret så här kommer det:

Svaret på gåtan är att hon dödade sin syster för att hon trodde att mannen skulle komma på hennes begravning, eftersom han hade kommit på deras mammas.

Så, så var det med det. Emma gissade iallafall rätt.

Fick den i ett mail av Sandra och där det stod:
Om du har svarat rätt, tänker du som en psykopat. Detta var ett test skapat av en känd amerikansk psykolog och som användes för att se om man tänker som en mördare. Många seriemördare som deltog i testet svarade rätt på frågan.

Om detta är sant vet jag inte (verkar lite wierd) men det är iallafall svaret på gåtan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha aj aj..Men jag lovar jag är ingen seriemördare..

Postat av: Karro

Jag trodde det var prästen, eftesom han förmodligen skulle hålla i begravningen då också ;)

2009-05-08 @ 22:45:50
Postat av: Madde

Karro: Haha ja men då skulle hon ju ha vetat vem har var ;)

2009-05-09 @ 11:02:55
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback