Fundera och kommentera

En kvinna var på sin mors begravning. Där mötte hon en man hon inte kände
 igen. Hon tyckte att mannen var fantastisk - rena drömmannen och hon blev
 förälskad ögonblickligen!
 Då begravningen var över, försvann han utan att hon fått hans telefonnummer.
 Ingen visste vem han var så hon kunde inte kontakta honom. Några dagar
 senare mördar hon sin syster...

 Fråga:
Vad var motivet till mordet på hennes syster?



För de som inte sett gåtan förut så kommer svaret om några dagar.
Fick den nu i ett mail av Sandra. Jag var lat och orkade inte tänka eftersom jag visste att svaret fanns längst ner på sidan. Ångrar mig nu i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja kom på det..

Postat av: Emma

Haha oj, va man de om man kom på det? :D Nej har inte fått den..

2009-05-04 @ 18:57:26
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller jag tror jag vet de då.. :) Funderade och klurade och tror jag vet:)

2009-05-04 @ 20:45:44
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: jos

madde, berätta nu!!

2009-05-05 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback