Jobbhelg.

Det har varit en rätt tuff jobbhelg med mycket extra dialyser och mycket annat extra jobb. Dvs. många patienter med mycket jobb kring dem. Snålt med personal så vi fick ringa in sjukberedskapen både lördag och söndag. Var dåligt med personal på avdelningen också så de hade lite struligt. Bra jobb av våra chefer. Trots detta gick helgen rätt fort och jag tyckte nog att jag hade energi kvar under jobbet under beredskapen igår. Var en extern körning på beredskapstid à 5 h både lördag och söndag. Men sen när jag kom hem däckade jag i soffan. Verkligen skönt att jag är ledig idag. Hoppas också att jag kommer kunna hålla mig frisk då det verkar gå influensa samt calici både bland personal och patienter.

Hursom. Jag sov länge imorse och planen för dagen är att forsätta utrensningen av mina kläder. Det är en enda röra i garderoben och massor som jag inte använder. Sen ska jag försöka hinna med lite körkortsplugg.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback