Stora Örebro.

I helgen har Rebecka varit hemma i Örebro (jag säger hemma fast hon nu bor i Stockholm och egentligen kommer från Karlstad, men iallafall). Hon bodde hos Julia. Så i lördagskväll var jag med Julia och Rebecka till Stora Örebro och åt. Var läääänge sen jag träffade Rebecka så det var väldigt kul att ses. Hade inte träffat Julia sen i slutet av november så det var också på tiden.

Var inte så länge sen jag var och åt på Stora Örebro. Då åt jag kyckling och pasta så i lördags valde jag något annat. Blev lamm och madelpotatispuré/mos. Det var gott men väldiigt mycket mat. Orkade ingen efterrätt men blev iallafall en god hallondrink. Drack samma förra gången och den var lika god denna gång :)

    
                      Bild på oss från i våras då vi var på Ritz.


Nu är jag trött, har jobbat idag, så sängen nästa.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för en trevlig kväll :) Haha, vilken bild ;)

2012-01-31 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback