Lite uppdatering.

Jag har ingen direkt bloggmotivation. Tar inga kort heller så det blir dessutom inte så roliga inlägg. Men men, det kommer väl tillbaka till en så småningom.

Jag kan inte riktigt minnas vad jag gjorde de första dagarna på min ledighet. Så varför ens ta upp det? Tycker vi börjar med fredag istället. Eller förresten jag var hem till mormor och morfar och åt lunch i onsdags. Det var gott och trevligt. Mamma och Sandra var också med. Sen i fredags var jag och Sandra på Jensens och ät lunch med pappa. Ja vad ska man säga om det? Fick vänta länge, köttet var torrt och stämningen var inte på topp.
Resten av dagen umgicks jag med Jossan. Hon kom och hämtade mig efter lunchen så åkte vi till Gustavsvik, tränade på gymmet och simmade. Skönt, men jag glömde stretcha så har ont i mina lår.

Fick dessvärre ställa klockan på rigning igår trots att det var lördag eftersom jag skulle till trafikskolan på riskutbildning. Boooring. Sades ingenting jag inte redan visste eller kunde lista ut själv. När jag svarade på en fråga frågade ledaren om jag hade gått kursen tidigare. Nee, men jag är väl inte dum? Hon var iallafall enkel att lyssna på vilket gjorde att de där 3,5 h tog slut trots allt.

Var trött och hungrig när jag kom hem så la mig och sov en stund efter den sena lunchen. Glömde ställa klockan så sov visst längre han jag planerat. Var så klart ännu tröttare när jag vaknade då. Gjorde därför ingenting speciellt utan vilade upp mig till kvällen då jag var på Lisa och Sofies examenfest. Kul :D Hade med mig kameran men tog som sagt tyvärr inga kort.

Idag är jag lite sur för det var dåligt väder idag. Jag hade tänkt att gå ut eller övningsköra istället blev det ett parti sänka skepp med Marcus och TV tittande.


XOXO


PS: Grattis igen till Lisa som nu är klar lärare :) Och grattis till Sanna som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback