Halkan.

Jobbat hela helgen torsdag till måndag. Det är sjukt jobbigt att jobba måndag efter helg, extra jobbigt blir det ju också när helgen började redan på torsdagen. Men, gott folk jag överlevde! Somnade vid sju-tiden (!) och vaknade igen vid nio-tio. Marcus försökte väcka mig så att jag inte skulle vakna mitt i natten superpigg. Men jag var sååå trött och sov sen nästan hela natten. Kände mig inte utvilad imorse men inte alls lika trött som i måndagsmorse.

Idag är det ju tisdag och jag har varit ledig. Fick dock ingen sovmorgon eftersom jag hade halkörning idag. Bussen fick 07 imorse. Skönt att ha halkan gjord och godkänd. Jag var inte så duktig och halkade runt rätt mycket, men de som satt med i bilen tyckte det var kul så får väl bjuda på det.


En annan sak bara.. Det är sjukt kallt ute! Men det är väl så det ska vara denna vecka då Hindersmässan är.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sofia

åå hindersmässa! Mys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback