Denna vecka då.

Jobb måndag kväll och tisdag dag. Efter jobbet i tisdags köpte jag med mig årets första semlor hem till oss. Det var gott men tyvärr var de lite torra.

Igår, onsdag, var jag ledig och fick en hel del uträttat :) Började dagen med att premiäråka lastbil. Marcus jobbade och var i närheten så jag fick skjuss upp på stan. Hade körlektion 11.40 som gick isådär. Skulle verkligen behöva övningsköra mera. Åt sedan lunch på Saigon. Måste bara säga att det är sjukt mycket mat man får där. När jag var mätt syndes det knappt att jag ätit något. Pinsamt tyckte jag så pressade i mig lite extra.

Jag var även till Stadsbibloteket och skulle fixa mitt lånekort. Visste att jag hade en skuld på det varför jag har varit fräck och använt Sandras kort under pluggtiden. Men nu har hon börjat plugga och kanske vill ha tillbaka sitt kort. Jovisst hade jag en skuld men eftersom den var 3 år gammal makulerades den. Haha. Va sjukt! Jag blev glad så klart men ändå. Lånade iallafall 2 böcker till kursen jag ska läsa nu.

Hann även med att köpa mig lite nya saker såsom en klänning, kofta (på rea), baddräkt och 2 väskor. Sen var jag även till Lindex underklädesaffären för att ta reda på min BH storlek. Köper numera alltid fel storlek så bad om hjälp. Sluta med att jag köpte två nya BH:ar, en hade jag igår och var superskön :)

På kvällen var jag med Malin, Nasim, Lina L, Lina A, Monkia, Camilla, Johanna, Anna och Paula till Stora Örebro för att säga lite "hejdå" till både Johanna som flyttar till Göteborg på lördag och Monika som ska gå på mammaledighet och flytta till Karlstad om ca 4 veckor.  Gott och trevligt!

Nu resten av veckan består av jobb. Dvs. jobb ikväll och imorgon kväll. Han även beredskap på fredag och sen även på lördag. Jobbar söndag och måndag också. Men på söndag har jag iallafall inte beredskap efter jobbet så då ska jag och Marcus hem till mamma och bli bjudna på lite mat.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag var också på Stora Örebro igår :) Men åkte därifrån strax efter kl 18, så ni hade nog inte hunnit dit än då. Hoppas allt är bra! Kram

2012-01-19 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback