Ledig måndag.

Det går knappt att beskriva hur skönt det är att vara ledig på en måndag med ingenting inplanerad under dagen efter att har jobbat helg. Det är alltså jätteskönt. Har inte gjort något hittils idag.

Vi har i stortsett ingenting i kylskåpet, inget som är ätbart iallafall så när Marcus kommer hem från jobbet ska vi åka till Maxi och handla lite. Jag ska vara duktig och skriva en handlarlista. Det var längesen vi hade en sån, vilket brukar resultera i att vi glömmer köpa vissa saker och köper bara sånt som vi är sugna på just för tillfället. Ofta är vi hungriga också. Haha, värsta kombon.

Om jag har lust för det senare när jag duschat så ska jag nog plocka och rensa lite i garderoben. Har bara slängt in kläderna där på sistone.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback