Jobbvecka.

Idag är det måndag och början på en ny vecka. Denna vecka är min långa jobbvecka, vilket betyder att jag jobbar mån-ons, tors-sön + lite beredskaper på det. Men det ska jag väl klara av? Har varit ledig 4 dagar i rad tills nu så borde vara utvilad. Börjar iallafall med 2 kvällar så jag får iallafall sova lagom mycket :) Marcus gillar inte när jag jobbar kväll, men jag tycker det är himla skönt ibland. Varför han inte gillar det är för att han måste laga maten, haha ;)


Igår fick jag för mig att jag ville till IKEA. Marcus var inte så glad över detta men följde snällt med. Väl på plats tappade jag sugen totalt. Ne usch och fy vad tråkigt det var att gå där och trängas. Var superlång kö till maten också så vi gick bara igenom och åkte till MAX och åt istället.

Åkte sedan vidare till Fjugesta och fikade hos Marcus föräldrar.


Kanske ska sätta lite fart så jag inte kommer försent till jobbet.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback