IKEA.

Det blev allt att jag övningskörde idag. Det dumma är bara att jag fick motorstopp i en korsning med trafikljus eftersom jag var tvungen att stanna för fotgängare. Blev förmodligen lite stressad när det blev fritt att köra vilket så klart resulterade i ett motorstopp. Marcus gillar inte när jag får motorstopp eftersom jag egentligen kan och han har tjatat så många gånger om att jag ska gasa så det blev en ganska dålig stämning i bilen. Men vi kom fram och blev lite gladare iallafall ;)

Åt lunch hos mamma med henne, Lelle och Sandra. Sandra har flyttat hemifrån nu och bor med Filip på Väster. Jag och Marcus hämtade upp henne på vägen. Mamma fick för sig att rensa lite snabbt i klädkammaren i hallen på hyllorna. Jag kunde fortfarande ha mina inlines och mina skridskor så de fick följa med hem. Jag åkte rätt mycket inlines förut. Så nu äre bara ut att åka när våren kommer. Haha. Vet inte ens om jag kommer ihåg hur man gör men onödigt att slänga tycker jag.

Efter lunchen vad jag sugen på IKEA. Mamma var nyss där så hon ville inte följa med och Marcus är aldrig sugen på IKEA. Men som tur är var Sandra lite sugen också så hon följde med. Marcus satt kvar och väntade i bilen när vi gick runt där inne. Köpte lite gott och blandat, bl a fina påslakan set och fina kuddar till sängen när den är bäddad. Marcus tyckte det var lite onödigt eftersom vi aldrig bäddar sängen (med överkast alltså), men jag tyckte så mycket om det så jag får väl börja bädda lite. Jag tror att om jag kunde få fina tapeter i sovrummet så skulle jag bli mer inspirerad att göra fint i sovrummet varje dag och inte bara när vi ska få folk över.

Det var nog allt.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback