Fredag.

Äntligen fredag. Eller? Har iallafall haft sovmorgon. Sitter nu med handduken fortfarande runt håret och försöker ladda mig själv. Om ca 1 h börjar jag jobbet. Men det är en bra helg (hoppas jag), kort iallafall. Jobbar bara fredag, lördag och söndag. Annars jobbar jag ju ofta 4-5 dagar när jag gör helg och då blir det lite drygare.

Var alltså ledig igår och då hade jag körlektion på morgonen. Gick okej. Som vanligt ungefär. Med det menar jag att det alltid är samma saker han klagar på. Körvana. Men det är inte så himla lätt att få till körtimmar här hemma. Vi orkar knappt med oss själv efter jobbet och sen då sätta sig i en bil och köra utan att riktigt veta vart man ska åka så blir det ofta irritation och skrik i bilen. Men han får väl fortsätta tjata om han vill.

Gick en sväng på stan efter lektionen och köpte mig ett guldglitternagellack, en svart tunika och en blåvitrandig tröja från gina tricot.

     
  


XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

Om ni inte vet vart ni ska åka kan ni ju alltid åka till Åbytorp :)

2012-02-10 @ 14:35:54
Postat av: Madde

Sant :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback