"Water for elephants" med Reese Witherspoon, Robert Pattinson och Christoph Waltz ♥

Hade tänkte att inte blogga någe mer idag meen jag måste bara berätta om filmen vi såg igår. Var ju jag som fick välja och blev Water for elephants. Har velat se denna film sen jag såg trailern för första gången...

       


Och jag tycker att filmen var lika bra som jag hade förväntat mig. Robert Pattinson är för jävla duktig alltså. Och elefanten var så fin och bra :) Jag gillar även Reese Witherspoon men Christoph Waltz har jag inte tänkt på tidigare men han var bra. Jag gillade inte hans karaktär och Marcus tror att han är lika hemsk i verkligheten eftersom han spelar mycket sånna roller. Marcus hade visst sett filmer med honom förut. På tal om Marcus så tyckte han att Water for elephants var sådär, men helt okej. Felet var att det var för lite pangande. Men jag hörde minsann minst ett skott. Haha.


Här kommer lite fina bilder:

   
   
   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback