Uppiffad cykel.

Fick skjuss av Marcus till jobbet imorse. Han var ledig och då är han oftast supersnäll och går upp och kör mig till jobbet istället för sovmorgon. Det kan heller inte vara lätt att sova med mig, speciellt inte nu när jag sover så dåligt. Inatt satte jag mig upp i sängen tittade på klockan och sa: Shit är klockan bara halv fyra? Relativt högt så att Marcus vaknade så klart.

När jag hade jobbat klart kom han även och hämtade mig. På tal om jobbet, var samordnare idag och telefonen ringde nog hela dagen. Jobbigt för det kändes som om man hade annat för sig blev man aldrig klar men lite skönt också för då gick dagen så fort. Har även blivit lite bättre, eller är fortfarande förkyld, huvudvärk och klåda men är inte lika trött.

När vi sen kom hem möttes vi av en cykel i hallen. Kände inte riktigt igen cykeln, eller jo nu ljög jag. Klart jag kände igen den men blev lite chockad och sen var den lite annorlunda också. Fått en cykelkorg, ringklockan var flyttad till en bättre plats, hade fått reflexer på ekrarna och ett baklyse som sitter fast och inte går att bryta av.

         
       

I cykelkorgen låg även ett paket (inslaget alltså med snöre och allt, hehe). Var Bonniers trafikskola 2011. Så nu är det bara att plugga på inför körkortet :)

Jag har förmodligen världens bästa sambo ♥

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback