Helgen.

Gud så fint väder vi hade igår :) Superskönt. Jag och Marcus var till Plantagen på förmiddagen och köpte ljung till balkongen som jag satte ut idag. Vi hann inte igår. Åt lunch på MAX, satt ute för att det var så stökigt inne, massa skrikandes barn och mycket folk. Var skönt att sitta i solen men jag var lite rädd. Satt en äcklig kråka med en stor böld på ena foten, och stirrade på mig med sin svarta vassa näbb. Var helt säker på att han skulle anfalla och hacka mig. Usch.

På kvällen hade Sandra fest. Eftersom bussen tog så lång tid (enl. Marcus) var Petra så snäll och skjussade oss. Vi bjöd henne på lite mat innan som tack :)
Jag drack en god drink under kvällen med smultronvin, tranbärsjuice, soda och mynta. Blev fräscht och kan rekommenderas. Blev inte så många bilder. Kände inte riktigt folket, de ville heller inte vara med på kort och sen tog batteriet slut. 

   
        
                         

Vid 12-tiden drog alla vidare till Frimis (tror jag). Mamma kom hem då och eftersom varken jag eller Marcus var så sugna på Frimis stannade vi hemma hos mamma en stund. Hon hade varit på bio och skulle äta kräftor när hon kom hem. Så hade turen att få smaka några jag med :) Vi var hemma sen strax innan 02.

Idag sov vi länge, eller iallafall till nästan 10 och det var så skönt att kunna sova. Minns inte att jag kilade så mycket inatt. Var väl helt däckad av alkoholen. Var länge sen jag festade sist så den satte sig fint där.

Promenad till Coop, köpte färskt bröd och åt en god frukost. Sen segade vi i soffan. Framåt eftermiddagen åkte vi till Petra. Jag fick så klart övningsköra. Körde en liten omväg hem också. Tycker att det för det mesta är roligt och köra och imorgon ska jag till bilskola.

Hemma ikväll har vi tittat på Pataj och tvättat. Varför det nu är dags att gå ner till tvättis för sista gången ikväll och sen blire sängen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback