Här Går Man.

Haft min första körlektion igpr. Har bestämt mig för att gå på Här Går Man. Hoppas att det var ett bra beslut. Någon som har erfarenhet? Mia på jobbet sa att hennes dotter var nöjd med dem iallafal. Hon hade en annan handledare än mig men det blir nog bra iallafall. Det som är mindre bra är att han tippade på att jag behövde 16-17 lektioner. Så himla dumt, jag som tänkte ta 7-8 st. Haha. Ser framför mig hur pengarna bara försvinner från mitt konto.

På tal om pengar så fick jag världens sämsta lön. Borde byta yrke/jobb!
Jag var till Apoteket idag för att hämta ut nya allergitabletter. 780 kr fattigare.

Visste ni förresten att en körlektion kostar 700 kr idag och att paketen innehåller bara 6 lektioner. Dvs blir massa mer pengar. Är det förresten konstigt att man tror att det räcker med drygt de lektionerna som ingår i paketet? De borde ha fler paket. Kanske iofs finns på andra körskolor?


Tittar på Idol nu, men skulle helst vilja se nya Gossip girl, men det kanske kan vänta.

XOXO

Btw, 3:s nätverk är nerlagt pga driftstörningar. Awesome!!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag skulle nog höra med ett annat bolag. Har för mig att de sa något liknande antal till Frida, vilket hon inte alls behövde.. Själv var jag svinnöjd med Hjalmarsson

2011-09-29 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback