Stormig fredag.

Herregud vilket hemskt väder. Tur att Marcus är så snäll och ska skjussa mig till jobbet senare så jag slipper cykla. Efter jobbet ikväll ska jag hem till Lisa en liten stund.
Jag har fått låna Dexter säsong 1 av Johan på jobbet och nu har vi tittat massor känns det som. Marcus tycker att det är asbra och jag måste nog säga att jag också tycker att det är bra. Har varit lite skeptisk förut.

Försökte blogga från mobilen igår när jag följde med Marcus till OKQ8 för han skulle byta olja på bilen. Men det gick inge bra. Det gick inte att ladda upp bilderna. Konstigt och lite irriterande nu när jag var så glad.
Annars för Marcus gick det bra att byta och jag drack en mugg choklad under tiden :)

               
     
                              


Kommentarer
Postat av: Louise

Dexter är bland det bästa som gjorts!! Jag har precis sett klart säsong 4.

2011-10-07 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback