Redan onsdag.

Har visst gått 2 dagar sedan jag hade på datorn sist vilket har lett till inget bloggande.

Jobbar 6 dagars vecka denna vecka så jag är bara ledig idag. Marcus ska inte heller vara hemma för han ska på HV övning. Passar ju bra att jag jobbar helgen då. Sen på söndag när han kommer hem så kommer även Tazza hem till oss för vi ska vara hundvakt några dar då Petra ska bort med jobbet.

Idag har jag fått lön. Passade men den är nog snart slut. Haha. eller nee kanske inte. Men gjorde av med 7000kr redan imorse när jag hade körlektion. Köpte ett såntdär paket, så nu slipper jag betala på några veckor iallafall. Fast jag började mitt shoppade redan igår då jag och Marcus var till Cykelringen ute vid Marieberg och köpte en cykelhjälm till mig. Den är svart men ful och jag ser inte klok ut i den, men den fyller nog sin funktion ifall jag far omkull och det är ju det som är huvudsaken.

Efter körlektionen som förresten började kl.08 imorse tog jag bussen hem till mamma. Vi åt frukost och åkte sedan vidare till Marieberg för lite shopping. Tittade på lite kläder men hittade inge bra. På Indiska däremot hittade jag ett vitt och fint sängöverkast, en julduk och en ljuslykta som ser ut som en glittrig snöflinga. Så fint :D Överkastet måste Marcus godkänna men det var 20 % rabatt på det så jag borde få behålla det :)
Jag och mamma var iallafall en sväng till IKEA också där köpte jag mest ljus, men det var också därför jag ville gå dit.

Nu är jag trött och vill vila lite tillsammans med Gossip girl.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Annica

Den där ljuslyktan är så fin, ska nog köpa den i helgen :)

Postat av: Julia

Hehe, jag tror vi har samma överkast och jag köpte den ockås på 20 % men för typ ett halvår sen :)

2011-10-27 @ 23:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback