Hej Bloggen!

Idag är det söndag den 23 oktober. Som vanligt går tiden fort. 23:e redan liksom? Snart november och sen första advent. Men det ska bli mysigt. Jag längtar lite till julen. Inte så mycket till snön och det där kalla men allt annat :)

På tal om vädret så har det ju varit mycket fint höstväder idag. Härligt! Jag och Marcus åkte till Fjugesta för att fika hos hans föräldrar men innan fikat så ville de ta en promenad i ett Naturreservat, som jag inte kommer ihåg namnet på nu, och det passade ju bra :)

Nu har jag presic gjort klart maten, lax med citronsås, och undrar om Marcus ska äta med mig eller inte. Hans bror Fredrik är här och de spelar det där nya PS3 spelet som Marcus köpte i fredags. Skönt att Fredrik är här trycker jag för då slipper jag bli tjatat på att jag ska spela med Marcus. Haha ;) Men hungrig är jag och det är inte gott med fisljummen mat så ska gå och störa dem lite.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback