Dagstur till Ullared.

Nyss hemkommen från Ullared. Jag och Marcus har varit där idag. När vi bestämde att vi skulle fara dit trodde vi inte riktigt på att det var så långt. Men det var det ju, haha. Gick bra ändå och jag fick övningsköra drygt 1 timme. Kul.

Väl framme så var det massor med bilar men ingen kö. Men shit va folk det var därinne!! Folk är verkligen dumma i huvudet när de är där. Trängs och kör på folk med kundvagnar. Vi blev lite stressade och missade säker massor. Hittade lite bra saker iallafall, t ex 2 julklappar och ett plättjärn ;) Tyvärr hittade jag inga bra termobyxor eller jacka som jag var ute efter. Synd.

Nu tittar vi så klart på Idol.
Fredagsmys!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh okej. Har hört att det finns massa bra bebiskläder där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback