Onsdag och födelsedagsfika.

Jobbat som vanligt idag. Jag är även idag väldigt mensig och trött av mig. Vaknade med sprängande huvudvärk och fick cykla till jobbet utan luft i däcken. Kunde haft en bättre morgon. Väl på jobbet rullade dagen på. Bra det iallafall.
Sen hem på den jävla cykeln. Duscha. Steka korvar. Äta dem tillsammans med Marcus och Petra. Sen hem till Fredrik och Linda för lite födelsedagsfika för Linda som fyllde förra veckan. Det var iallafall trevligt så dagen har avslutats bättre än den börjde. Skönt :)

XOXO


PS: Invigde min cykelhjälm idag. Jag ser ut som en ful köttbulle i ansiktet när jag har den på mig. Fan va jag skämdes när jag kom där på cykeln imorse. Men man vänjer sig nog.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är så söt i din hjälm ;)

2011-11-10 @ 14:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback