Nu tar jag helg!

Efter mycket jobb på kort tid (kväll i tisdag, dubbelpass igår och dag idag) så tar jag helg :D Yes, jag är ledig fredag, lördag, söndag :) Superskönt. Firar detta med en kebabtallrik och mys i soffan iklädd min lila OnePiece. Premiäranvändning för det idag. Har använt min overall från gina tricot tidigare eftersom den är tunnare, men nu är det smutsig och full med Tazza hår. Klagar inte eftersom OnePiecen är mycket varmare.

Efter maten har jag tänkt lyxa till det med lite nagellack.
Oriflame grejerna har kommit idag med så ska packa upp dem. Beställde lite nytt och hoppas att det ska vara bra. Har tänkt rensa och slänga gammalt smink. Har kommit på att det är helt onödigt att ha så mycket smink som jag har eftesom jag bara använder en tjugondel om ens det. Sen får man ju inte glömma att smink blir gammalt också så måste rensas med jämna mellanrum.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback