Körlektion.

Dagens körlektion gick mycket bättre än förra veckans. Känns skönt. Så ska kanske inte ge upp hoppet om körkort riktigt än :) Idag körde vi moment 8 som är tätort. Började vid Aspholmen och gjorde massa höger och vänster svängar. Körde sedan till Örnsro och lite på Väster och snackade då om högerregeln. Lite svårt det där. Speciellt på vissa gator då man knappt ser vissa korsningar. Borde inte den stora gatan ha körförsrätt då?

Men något som inte är bättre är min huvudvärk. Fasen. Gå över! Sov länge imorse och dricker vatten och så. Iallafall som jag brukar och jag brukar ju inte ha ont i huvudet i vanliga fall. Gick hem från stan så fick en sväng frisk luft. Vad kan man mer göra? Åt frukost och lunch inom rimlig tid. Men ändå så dök huvudvärk jävlen upp iallafall.

Mackan har kommit hem nu. Han står och tittar på mig. Vet inte riktigt vad han vill...


XOXO

Kommentarer
Postat av: Annica

Åhh jag hatar högerregeln. Tycker som dig, att den stora gatan ska ha företräde. Jag kan säga din en sak, att ingen anpassar sig efter högerregeln. När jag stannar enligt högerregeln tutar bilar på en och blir irriterade. Man gör ju rätt men känns som om man gör fel.

Postat av: Emma

Om bilister tutar på mig när jag gör rätt så åker fingret upp direkt. =D

2011-11-23 @ 09:50:12
Postat av: Annica

Haha det är rätt Emma!

Postat av: Madde

Haha :)

2011-11-24 @ 10:46:46
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback