Jobbhelg.

Nu vare dags för en 6 dagars vecka och helg vecka på jobbet. Härligt. Tur att jag har bra arbetskamrater :)
Det braiga med att jobba helg och Marcus är hemma och inte är trött, sur och förbannad är att han skjussar mig till och från jobbet. Lyx för mig :)
Marcus är verkligen världsbäst ♥ Nu har han precis bytt däck på min cykel. Så nu har jag dubbdäck både bra och bak. Så att jag ska kunna cykla bra till jobbet när han inte kan skjussa mig ;)

Annars i veckan har jag haft en hemsk huvudvärk och hade nästan tankar på en tumör. Det är dock mycket bättre idag. Skönt!! Had körlektion i onsdags när jag var ledig som inte alls gick bra. Kände mig verkligen urusel. Kändes som om jag aldrig kommer klara av att ta körkort. Men nu ska vi ut och köra i helgen så förhoppningsvis känner jag mig lite bättre då. Gillar för övrigt att köra Marcus bil bättre än bilskolans.

När Nyheterna slutar börjar sista delen på dagens Idol och det ska vi titta på och sedan ska iallafall jag sova. Kankse, kanske kan vi titta på ett avsnitt av Game of Thrones för just nu känner jag mig rätt pigg. Men det kan ju så om fort så klart.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback