Huvudvärk deluxe!

Varför har jag börjat ha så ont i huvudet hela tiden? Det är jobbigt. Jag känner mig trött, matt och bara less. Blir inte bättre av att jag har jobbat torsdag-måndag (kväll, kväll, dag, dag, dag) plus att jag hade beredskap igår och var tvungen att jobba över en stund. Det har varit en småtuff jobbhelg, vilket inte alls gillas.

Skulle ha övningskört idag men blir inget med det. Jag är som sagt helt off och Marcus ligger och sover i soffan så som han nu gjort i sen typ sju. Han är också trött stackarn. Har fått skjuss till jobbet hela helgen så han har inte fått någon sovmorgon direkt. Men så äre när man är för snäll.

Jaha. Nehe.

XOXO

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har också ont i huvudet, heeeela tiden. Det är verkligen inte likt mig :S kan det vara vädret? Sover SÄMST också iofs...

2011-11-22 @ 08:42:39
Postat av: Madde

Vet inte Lisa, men kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback