Fullt upp i helgen.

Fredag.

Jobbade till kl.16 och sen begav och jag Marcus oss ut i djungeln. Med djungeln menar jag Systembolaget, Plantagen och ICA Maxi dagen innan helg som dessutom råkar vara dagen för löning. Herregud var bilar överallt. Tyckte vi gick på bra men det tog ändå nästan 1,5 h.

På kvällen hade vi mysfredag. Åt god mat och tittade på Idol. Fasen att Molly åkte ut och helt stördt att Amanda Fondell hängde löst...


Lördag.

Som tur var hade Marcus varit duktig och städat lägenheten inkl. dammsugning och toaletten redan på fredan. Så vi slapp det på lördan för det hade vi inte hunnit. Började adventpynta. Hann dock inte klart eftersom mamma, Lelle och morfar (mormor kände sig dålig) kom hem till oss för att fira Marcus som fyllde år i helgen.
Jag hade gjort frozen cheesecake med apelsinsmak och pepparkaksbotten. Mycket god faktiskt, men hade gjort i små formar med lös botten och när jag la den i frysen blev den helt förstörd. Haha. Smaken var bra iallafall.
Mamma hade med sig symaskinen så vi kunde fixa rätt längd på gardinerna :)

                       
   

Blev en halv pizza till middag och sen skjussade Marcus mig till Julia som hade inflyttningsfest :) Trevligt men varmt i lägenheten. Tur att det inte var 20 minus ute så vi kunde öppna fönstrerna lite. Vi for sedan vidare till Strömpis. Strömpis är väl Strömpis men jag var egentligen inte på humör för krogen så kände mig mest lite malplacerad. Haha. Det var ändå kul och jag dansade så klart men kände mig gammal. Hallå jag är inte ens 25!


Söndag.

Marcus fyller 26 år. Firas så klart med "tårta" och paket på sängen. Han fick en tröja, en T-shirt och en PS3-spel. Tror han blev glad :)

          

Vid 14-15-tiden åkte vi hem till Petra och Tazza. Petra fyllde så klart också år. Så köpte en doftranka med till henne. Resten av familjen kom också. Marcus och Petra fick paket och sedan fikade vi.

          
          
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback