Fredag.

Tog sovmorgon idag. Marcus med. Skönt att ligga och dra sig när man vet att man inte ska göra något speciellt. Pallra oss iallafall upp, åt en lätt frukost och tittade på ett avsnitt av Game of thrones. En ny serie som vi började se på i igår kväll. Johan på jobbet har tjatat på mig att jag ska se den så nu vare dags.

Annars under dagen har vi varit till Citygross för första gången. Köpte ingenting speciellt men det blev ändå dyrt.
På eftermiddag/kvällen åkte vi till Petras jobb och hämtade henne. Åkte till Marieberg (som alla andra i stan) för att köpa en Fars dag present till deras pappa. Var en sväng till Systemet också. Petra kom också hem till oss nu ikväll. Vi har ätit mat och tittat på Idol. Busat lite med Tazza också. Jag blev lite allergisk idag. Fasen.

Undrar vem som åker ut Idol idag. Jag hoppas lite på Moa.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Alla!

Det e ju sjukt att du vill att Moa ska åka ut!!!

2011-11-11 @ 22:23:52
Postat av: alla andra!

Vi håller med...

2011-11-12 @ 09:08:56
Postat av: Annica

Game of thrones är sjuuuukt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback