Fars Dag och idag måndag.

Fars Dag igår, som alla vet. Jag och min far har inte världens bästa kontakt. Så hans firande blev ett logginlägg på Facebook. Annars brukar han eller farmor ringa för att meddela tiden för fika osv. men de ringde aldrig och jag kände inget behov av att höra av mig mer heller. Man blir bara besviken så lika bra att skita it totalt.

Så. Min Fars Dag spenderades med Marcus. Vi var först hem till mamma för lunch med henne, Sandra, mormor och morfar. Efter lunchen åkte vi vidare till Fjugesta för att fira Marcus pappa. Alla syskon var där och vi fikade supergoda bullar men även andra kakor och tårta. Men bullarna var bäst :)
Jag passade på att övningsköra både till mamma och till Fjugesta. Men hem körde Marcus.

På kvällen blev det pizza och några avsnitt av Game of Thrones. Vi har kommit in i den serien ordentligt nu :)

Idag är det ny vecka. Måndag. Har jobbat dag. Segt som fan att komma upp imorse. Cyklade och hade vinterjackan men jag frös om nacken. Usch, vad kallt det börjar bli. Längtar redan till våren.

Jobb imorgon och sen bio.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback