Då har jag kört.

Var ju på min körlektion idag. Jag var superseg imorse och trodde inte jag skulle kunna vakna. Jag tappade även mina favoritvantar imorse. Fasen. De är verkligen helt borta. Nån måste ha slängt dem eller snott dem. Hade på mig dem när jag cykla. Tog sedan av mig dom och trodde jag la dem i väskan men måste ha missat. Frågade i Infromationsdisken i Informationsdisken, men icke. Bara att sörja och gå vidare. Men Gud så kallt det var när jag cyklade till körlektionen och sen hem! Stackars händer...

Körlektionen, då.. Jovars, det gick också men jag är inte helt nöjd med bilen än. Känns lite ryckig men samtidigt är den skön att köra när man ska svänga och manövrera bilen då den är lättstyrd och liten. Låter gör den dock. Ska nog aldrig köpa en disel om det ska låta sådär så fort man kommer upp i över 50 km/h.

Tittar på Bonde söker fru nu och sen blir det nog sängen rätt tidigt idag. Ska upp tidigt imorgen med och jag är supertrött.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback