Shopping

Beställde lite kläder från ellos i söndags och de kom redan idag. Det var snabbt och bra för att de var inte alls som jag hade tänkt mig. Ska skicka tillbaka mer än hälften men det jag behåller är:

                     



Idag efter jobbet var jag till H&M för att köpa en klänning jag ska ha på Fredrik och Lindas bröllop om drygt 2 veckor. Det är alltså Marcus bror som ska gifta sig. Hittade till slut en som jag (idag) känner mig nöjd med.

       

         För visst kan man ha långklänning på ett utomhusbröllop?


Nu ska jag göra mig iordning för veckans Halv åtta hos mig middag :D
XOXO




Kommentarer
Postat av: Paula

Klart du kan!! Blir jättefint o passande. Btw, Klänningen var skitsnygg

2011-05-04 @ 05:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback