Maj månad och nu hare blivit kallare igen - synd!

     

Så här snygg var jag imorse när jag vaknade. Haha kollar typ i kors dessutom. Snyggt. Det är alltså en finne ("u-båt) som satt sig på fel ställe så jag rätt svullen. Ont gör det också. Fått så här förut och då har jag får mig att det gick över på en dag så jag hoppas på det. Går inte direkt att klämma bort den :(


Marcus mådde mycket bättre igår än vad jag trodde att han skulle göra. Träningsvärk och blåmärken överallt "bara". Vilket betydde jag att jag kunde umgås med min sambo hela dagen :D Frukost på balkongen, men usch det var rätt kallt trots solen. På eftermiddag blev det en tripp till Skopunkten och IKEA :D Jag köpte dessa:

   
     

Sen ett par rosa gummistövlar och Marcus köpte ett par skor till sig också :)

For till Fjugesta också för att Marcus skulle lacka några handtag till bilen men vädret var lite dåligt, regnade när vi kom fram så han får göra det någon annan dag. Blev bjudna på fika innan vi åkte hem :)
Just det, Marcus har rakat sig rätt kort och hans mamma frågade om han verkligen fick det för mig, haha.

                                      


Snart ska jag åka till jobbet.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback