Gossip girl slut för denna gång. Har iaf någe att se fram emot i höst!



Älskar Gossip girl, som alla kanske vet?
Hände rätt så mycket i säsongsavslutningen och jag vill genast ha mer.
Får hålla mig till hösten, brukar ju börja i september.

Ska väl inte säga så mycket ifall Emma läser min blogg innan hon sett avsnittet.
Men iallafall jag blev lite överraskad.

Imorgon är det säsongavslutning för One tree hill också.
Vet inte om det blir någon mer säsong, tror alltid att det är sista
men sen blire en till iallafall.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar också Gossip Girl!! O sista avsnittet var helt galet, vet inte riktigt vad jag tyckte om hela Chuck&Blair-grejen. Först hatade jag Chuck lite, men efter Bar Mitzvan blev jag kär igen. Sen hatade jag Blair lite och sen var allt bara sorgligt. =( Jag längtar till september!!!!

2011-05-17 @ 20:57:56
Postat av: Madde

Haha ja jag känner faktiskt likadant! Förstod att det var lite skumt med Charlie men tänkte aldrig att hon inte var släkt överhuvudtaget. Vad vare hon hade tagit för papper?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback