Fredagsmys i soffan (med Twilight) ♥

Det är imorgon som jag och Marcus har varit tillsammans i 6 månader och på de månaderna kan jag typ räkna dygnen som vi varit ifrån varandra så har liksom vant mig vid att ha honom hos mig. Så nu när han fortfarande inte har kommit hem så känns det lite tomt och ensamt. Men va fan jag kan klara mig själv u.a. Faaast det betyder inte att jag inte saknar honom. Anledningen? Jag är fruktansvärt kär i min Marcus

De visar Twilight på SVT just nu och det måste så klart ses.
Madde ♥ Twiligt ;)


Lyxade till min middag idag med sushi. Kunde inte bestämma vad jag var sugen på så köpte rätt mycket = lunchen till imorgon är fixad :)

        


Jag har också lyxat till det genom att måla naglarna med mitt rödaktiga nagellack från New York. Superfint är det (men har inte orkat ta kort på det).

Passade även på att köpa lite korgar och lådor till en garderob i hallen när jag ändå var på stan efter jobbet. Köpte från IKEA först men de var förstora så får ha något annat i dem. Känner mig rätt nöjd med resultatet :)




De runda lådorna är från Panduro och korgarna från Entré.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback