Eurovison Song Contest

Tittar så klart! Gör inte ni? ;)

Lite vad jag haft för mig? I fredags var jag ledig och spenderade dagen med Marcus som alltid är ledig på fredagar. Fuskigt tycker jag att han alltid får vara lediga 3 dagar i rad.
Men iallafall vad gjorde vi? Var iväg och handlade en del så nu har vi 300 kr kvar på vårt gemensamma konto. Inte bra. Inte bra. Handlade på oss lite från Rusta. Köpte mat och sen var vi till IKEA och köpte lite förvaringslådor m.m. och en stor fin tavla för massa pengar som vi ska ha över soffan. Blir kort när det är på plats, var visst en dum vägg vi hade i vardagsrummet.

Ledigheten var dessvärre kortvarig. Var tillbaka till jobbet redan imorse tröttare än någonsin! Dagen gick som tur är fort jag slapp arbeta på beredskap. Visst skulle det har suttit fint med lite extra pengar alternativ lite komp-timmar, men skönt att komma hem också. Väl hemma så gick jag och Mackan ut på en promenad på ca 50 min vid Rävgången. Förutom att jag var livrädd för alla fåglar så var det rätt mysigt.


Kommentarer
Postat av: Annica

Fåglarna vid rävgången är galna :D



Ah då måste jag se trean ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback