Mars månad

Nu äntligen har jag tid att blogga lite. Sen sist har jag haft fullt upp med jobb och lägenhetsfix. Vi har köpt mer möbler. Så nu har vi ett skrivbord i det tredje rummet där vi bara hade garderober förut. Sen har vi köpt 4 cd/dvd hyllor och en bänk till köket. Vi ska väl införskaffa oss minst en hylla jag vill ha i köket, lampor och lite mattor. Annars är det bara klädeln till soffan som vi väntar på. Eller aa gardiner och lite annat tjaffs måste fixat också. Men vi har iallafall gått ner med alla kartonger i källaren idag. Superskönt. Äntligen har vi fått ett fönster i vardagsrummet igen och man slipper gå zick-zack när man ska fram.

Jag håller på och lägger upp lite videoklipp på youtube som jag filmade på WL konserten i måndags. När det är klart blir det ett inlägg om den så klart.

Igår var jag en pensionär och gick o la mig innan kl.22. Var så sjukt trött. Låg/ligger back i sovtimmar o hade jobbat och haft en dålig pat sen 2 glas rödvin på det - rena sömnpillret. Marcus försökte väcka mig eftersom vi kollade på film.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback