Lunchbowling och shopping

Ledig idag med och jag mår bättre. Har dock ont i halsen och hostar fortfarande, jobbigast på kvällen, men försöker att inte tänka på det.

Ringde Sandra igår för att fråga om vi kunde luncha idag men då skulle hon och bowla med mamma, Rebecka, Lindha och deras småttingar, så jag fick följa med dem istället. Trevligt :) Länge sedan jag träffade dem. Till lunchen kom Tessan också sen åkte jag och Sandra med i hennes gula sportbil upp på stan.


 
     
       


Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag var på stan för det jag skulle köpa glömde jag, haha. Kom istället hem med en tavelhylla från Indiska, ljus, 2 "M" bokstäver från Gallerix, en jacka och två nagellack från Cubus samt två blusar från gina tricot. Marcus ska få säga vad han tycker om jackan för vet inte om jag är helt nöjd.

På tal om Marcus kom han precis hem så ska gå och krama lite på honom.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback