Halv åtta hos mig veckorna

Igår började vi (jag, Emma, Emma, Lisa och Sofia) våra Halv åtta hos mig veckor.
Vi var hemma hos Emma i Adolfsberg först. 


                      Emmas ♥-meny:

                  


                         Kärlek i ugn

                  

                    Omkramad kyckling

                  

           En passionerad sommarnattsdröm


Allting var jättegott och kände mig precis lagom mätt när jag åkte hem. Blev taxi för att Marcus var (är) för sjuk för att köra. Tappade mitt iPhone fodral. Vet inte vart det tog vägen, i taxin eller så måste jag ha tappat det precis när jag klev in.

Kanske ska säga att efterrätten inte såg riktigt ut så när den blev serverad, alla glömde helt enkelt bort att att ta kort innan vi högg in.


           

En trevlig kväll och bra start på dessa veckor ♥

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback