God morgon!

Idag har jag fredag. Blir iofs en kort kväll eftersom jag jobbar till kl.20.30. Igår kväll när jag gick och la mig visste jag inte om jag skulle orka jobba eller inte. Kände mig inte alls fräsh. Ont i huvudet, halsen, hostade och frös. Gick och la mig i sängen för att kolla Big Brother men somande innan det hade börjat. Hade en extra filt i sängen för att jag frös så. Vaknade vid kl.03 och trodde jag skulle dö. Pallrade mig iallafall upp och tog en Ipren. Vaknade bara sen när Marcus åkte till jobbet och sen sov jag till kl.08.30 och då mådde jag bättre. Är inte helt hundra men så pass att jag orkar jobba iallafall... Fast det bästa vore nog att stanna hemma i sängen och kurera mig eftersom vi ska på konsert imorgon - My Chemical Romance :D Så jag har längtat!

Ska väl göra mig iordning så jag kan slappa sen tills jag måste cykla till jobbet.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback