Fortfarande sjuker

Blir jag aldrig frisk? Är t.o.m hemma från jobbet idag. Var ledig i onsdag och så var jag på stan och åt lunch med Sanna (roligt att du är hemma igen!). Köpte en skohylla på Indiska - superfin :) Var i det dyraste lagret men ringde Marcus och han godkände priset ;) Var till Willys och storhandlade med mamma också. Fyfan! Ska aldrig mer åka till Willys i Västhaga förrän de har byggt om klart. Jag fick typ panik där inne. Hittade ingenting och så stank det fjärt.

På onsdag kväll hade vi tvättid och eftersom min kära sambo var (enl. honom själv) dödssjuk så fick jag tvätta själv. Trött, snuvig och hostig. Ingen bra kombo, spec. med tandväk på det. Började gråta när jag borstade tänderna på kvällen vilket gjorde att jag var tvungen att ringa tandläkaren tidigt på torsdan. Fick en akuttid på jourmottagningen innan jobbet. Visade sig att jag hade en infektion i tandköttet/visdomstanden. De gjorde rent och så fick jag köpa Hexident att skölja med i 7 dgr. Blir det inte bättre så får jag pc eller så ska de dra ut tanden. Jippi! Tur är iallafall att jag har tandförsäkring så behövde inte betala någe. annars hade det gått på ca 1000.- för i torsdags och sen ca 3500:- om de ska dra tanden.

Käkade Ipren och jobbade med underkäksbedövning i torsdags då. Var rätt slut och sen igår var jag ännu tröttare. Sover rätt dåligt och kom knappt ur sängen. Igår kväll hade jag fått lite feber igen så jag sjukskrev med idag. Idag har jag dock ingen feber längre så har redan friskanmält mig. Jag har lite svårt för att vara hemma nämligen.

Har spenderat dagen i soffan och tittat klart på första säsongen av The Walking Dead. Creepy!!

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback