Bloggdags

Jaha då vare slut för Solsidan. Kommer det bli en tredje säsong? Önska och hoppas kan man väl iallafall.
Något annat som jag önskar mig är att jag ska bli frisk. Har varit superförkyld med hosta sen i torsdags (?) Jag har lite svårt att inse hur sjuk jag är. Marcus har iallafall hjälpt mig och sagt att jag borde vara hemma från jobbet imorgon. Har hållt på hela helgen och inte blivit ett dugg friskare så imorgon blir det te och soffläge. När jag sjukanmälde mig till jobbet så hörde Anne först inte ens att det var jag. Kan ju också vara bra att undvika att sjuka ner patienterna mer.

Som sagt har jag väl inte tagit det lungt trots dålig sömn. Var till IKEA igår. Fick lite saker köpta som t ex en vardagsrumsmatta, kuddar, hallspegel, korgar, gardinstänger, gardiner, vit hylla och så fick vi en nya kökslampa av mamma i inflyttningspresent <3

På tal om inflyttningspresenter så var Kiina, Magnus och lilla William här och fikade. Hade med sig fina tulpaner. Blev supernöjd för mina vissnade igår. Sen har även Marcus bror och Linda varit här och fikat ikväll. Fick en korg med massa spännande saker t ex havssalt med chili.

XOXO
      
     
                


Kommentarer
Postat av: Amanda

fyyyy saaaataaaaan vilken snygg lampa!!! vilket snyggt ljus det blir!! jag trodde att det var tapeterna först men såg sen att det var skuggor från lampan! VART KÖPT ????? Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback