Tanken var att jag skulle ha bloggat tidigare men hann inte, så sen sist...

... har jag först varit ledig på onsdan. Marcus med :) Vi tog en tripp till Marieberg Gallerian för jag hade sett en klänning från Lindex i Globen Shoppingcenter som jag absolut var tvungen att ha. På vägen till Lindex passerades min favoritaffär Indiska så det blev in en sväng där också. Kom därifrån med en typ 70-tals klänning och matchade halsband :) Hittade även klänningen från Lindex som jag sett ut. Var mycket nöjd med mina köp. Måste dock sy om Lindexklänningen lite. Tycker att det är lite väl mycket resår på den, vill ha lite kortare.

            
         
                              


Idag fyller min morfar 79 år men vi firade honom i onsdagskväll redan tillsammans med firande av Sandras kille Filips födelsedag som är på måndag. Blev fördrink med tilltugg till presentöppningen. Grillat till varmrätt och en jordgubbstårta till efterrätt som smälte i mun. Kortspel på detta och kvällen var slut.

           
              
           


Annars har jag jobbat kväll i tosdags och dag igår. Efter jobbet igår följde jag med Marcus till Fjugesta i ett sjukt spöregn. Slutade som tur var så vi kunde grilla köttet vi hade med oss. Grundmålade även en skiva som vi ska ha sen som sänggavel. Marcus är tillbaka idag för att måla klart. Själv har jag jobbat idag men är förhoppningsvis ledig imorgon. Har sjukberedskap.

Nu ska jag göra mig iordning för en kväll på Pitchers med trevligt sällskap :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback