Soliga fredag och jag måste jobba, typiskt.

Imorse/i förmiddags innan jobbet var jag med Marcus till Lager 157. Han skulle köpa nya jeans eftersom de han köpte sist visade sig vara för små, klantet som inte testade dem innan ;) Blev storshopping för honom men det kan han behöva. Jag köpte dock bara en vit tjocktröja för 120 kr, tyckte det var billigt och bra.

Kl.12 började jag idag med men var 20 min tidig - bra för flexen. Kändes tråkigt att gå in på sjukan när de flesta andra får sitta ute i solen. Marcus har varit hela dagen i Fjugesta och fått massa färg (läs: blivit röd).

Det har varit fruktansvärt segt på jobbet både i torsdags och i fredags och jag känner hur mycket jag längtar efter semester. Dessvärre har vi sen semester så det dröjer :( Får försöka att hitta glädjen i jobbet på annat vis. Eller kanske säga upp mig? Vore nog det skönaste. Har egentligen aldrig gillat att arbeta och passa tider sådär. Synd att min sambo inte tjänar storkovan eller är född rik och kan försörja mig.

Ska tröstäta lite glass (har visst fått mens nu också) och sen får det förhoppningsvis vara slut på allt sockerätande. Jag saknar tyvärr diciplin men ska försöka ändra på det.

Tillbaka till jobbet imorgonbitti.
Fan!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Karin Lundstedt

Hej! vad trevlig din blogg är! kommer med all säkerhet läsa igen! =P Hoppas du har en kul helg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback