Nyklippt!

Det är så skönt att vara nyklippt. Håret är så mjukt :) Jag klipper mig på Fåfäng vilket jag rekomenderar till folk som är intresserade ;) Gjorde ingen förändring idag utan det fick räcka med att det slitna försvann. Vill kunna såtta upp håret ordentligt nu i sommar.

                  


Har jobbat idag annars. Fick sitta på IVA 4 h. Skönt att komma från stöket på avdelningen. Vi börjar bygga om patientköket idag. Passade på att byta mina nya örhängen som gick sönder första gången jag skulle ta av mig dem. Var som tur var inga problem.

Igår eftermiddag var jag en sväng på stan och åt glass med Lisa i solen. Mysigt.
Sen kom Marcus och hämtade mig så åkte vi till Petra och grillade korv.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback