Midsommardagen

Midsommardagen var en slappar dag. Vi hade sovit kvar i Fjugesta hos Marcus föräldrar så blev kvar där i stort sett hela dagen. Fint väder var det så jag fick faktiskt lite fäg i ansitet och bröstet. Första dagen jag kunnat vara ute i solen i år, kändes bra :D

Jag och Marcus spelade kubb. Dessvärre vann han båda gångerna. Sen efter lunch ville jag ha revansch men misslyckades :( Haha. Mackan var glad att han vann och ville gärna att jag skulle berätta det för er ;)

Vi fikade upp tårtan som blev kvar sen midsommarafton och tittade på en hemvideo. Det var roligt. De hade iallafall 2 filmer till, ska bli kul att se :)

       
     
             


Vi fick förlovningspresenter av Marcus föräldrar och även av hans mormor. Av mormorn fick vi en duk som hon hade gjort - fin. Sen fick vi fina jordgubbsskålar, mousserande jordgubbsvin m.m.

               


Nu ska jag bege mig ut i regnet för att ta mig till jobbet. Som tur är har jag världens bästa sambo som ska skjussa mig.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback