Middag igår och Dop för sötaste Vilmer idag

Igår kväll kom mamma och Sandra hem till oss på middag. Bjöd på min Halv åtta hos mig förrätt, grillmix till varmrätt och Segerstens Halv åtta hos mig efterrätt som blev mycket populär speciellt hos Sandra. Hittade ett recept på sommardrink i en gammal Buffé som Marcus gjorde. Gud så god den var :) Efter middan spelade vi lite kort. 7:an och jag kom tvärsist, vet inte vad som hände, men men.

           
     
             
             


Idag, lördag, har vi varit på dop. Lindhas (Leifs ena dotter) son Vilmer skulle döpas. Han är så söt. Även fast mamma och Leif inte är tillsammans längre så har mamma och Lindha bra kontakt :)
Dopet var i Längbro kyrka och var mysigt och fint med sång och en väldigt bra präst. Efteråt blev det smörgåstårta och fikabröd i församlingshemmet brevid.

             
             
             
             
             
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback