Linkin Park ♥

Vi (Marcus, Kiina, Karro och jag) samåkte trots skilda sittplatser. Vi åkte i god tid så vi slapp stressa och hann äta i lugn och ro. Hittade dock inge bra matställe i Globens shoppingcenter. Blev ett mer café och min lasagne smakade barnmat (på burk). Ingen hit. Det fanns ett Ben & Jerry glassstånd somn skulle stänga men vi hann precis köpa oss en god glass till efterrätt.
Slapp köa in i Globen, vilket var otroligt skönt eftersom det regnade.

       
     

Förbandet var Middle Class Rut och nja jag tyckte inte att de var så jättebra.
Lite synd.

        


Men sen kom iallafall Linkin Park och ja va de var bra :D Ville stå upp och hoppa under vissa låtar men jag kände mig ändå nöjd med min sittplats. Hade öronproppar för första gången och hörde bra iallafall :) Jag har alltid varit anti öronproppar för tycker att känslan försvinner lite men efter förra konserten jag var på så tänkte jag på mina öron i första hand och det var nog smart.





Dessvärre satt vi så långt bort att jag inte fick några bra bilder men här är iallafall några och sen så kommer konsertens Setlist och avslutningsvis två videos :)

            
            
            
       

  1. (w/ A Place For My Head verse more)
  2. Encore:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback