God morgon!

Köpte lite fina saker igår på vår shoppingrunda. Köpte bl a en bok med muffins recept m.m. Servetter med cupcakes mönster - jättefina. Köpte en skål att ha flingsalt i också från Lagerhause.

    
       

Hjärtskålen är från Lisas favoritaffär i Marieberg, men kommer inte ihåg vad den heter. Nice kanske. Den fina tallriken är från Indiska. Blev även en tavla från Gallerix med en fin text på vi tänkte ha i sovrummet sen. Sen kom jag även hem med en blommig klänning från Vero Moda. Hmm. Var detta allt? Nja, köpte den där skopan till saltet på Village och en påse té där också, hade presentkort :)


Nu sitter jag och Mackan och har ätit frukost, tittar på ett avsnitt av True blood. Vi är inne på tredje säsongen nu :) Sen kl.12 börjar jag jobbet och då ska jag få skjuss ♥

XOXO


Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknar dig!!!!!!! har haft så mkt den senaste tiden så jag känner mig lite död :S Ringer dig nu ist :D

2011-06-02 @ 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback