Äntligen nytt i sovrummet

Igår var svärfar här och hjälpte oss sätta upp lite hyllor, lampor och tavlor. Han och Marcus hade också gjort en sänggavel som borrades på plats. Vi kollade först lite på olika möbelhandlars hemsidor och hittade ingen bra sänggavel. Sängen vi har är min gamla 120 säng och alla sänggavlar vi hitta var minst 160 plus att de var svindyra. Blev en vanlig fyrkantig vit sänggavel och jag är supernöjd :) 

       

      
     


Vi beställde en canvastavla med en bild vi tog när vi förlovade oss som hade kommit :) Så vi möblerade om lite vid byrån i sovrummet.

                  


En till hylla och tavla kom upp på väggen, bredvid TV:n.
Ska fixa lite fina saker att ha på hyllan sen :)

                    


Det allra bästa vore om jag hade fått min vilja igenom gällande tapeterna. Tycker inte att de vi har är fina någonstans men jag får väl vara glad ändå. Marcus har också lite rätt i att det kostar pengar som vi inte har och det är bättre att spara de pengarna till någe bättre istället.

Nu ska kyckling stekas till lunchlådan.
Jobbar ikväll.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

Vad fint det blev, vi har fortfarande inte fått dit

någon gavel, och det har ju gått mer än ett år nu :)

2011-06-20 @ 22:53:31
Postat av: Madde

Haha okej :)

Tack förresten!

Postat av: Kiina

Vart har ni köpt sänglampan förresten? Skulle vilja ha typ en sån!

2011-06-22 @ 13:15:15
Postat av: Madde

Den köpte vi för länge sen på IKEA till min gamla lgh men fick aldrig upp den. Tror det var den sista då för det är ett visningsex. Men de kanske har nått nytt liknande. Fast ni kanske redan har kollat där.

2011-06-23 @ 09:42:49
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback