7 månaders i tisdags picknick idag ♥

          

Dessa rosa och fina blommor fick jag av min älskling i tisdags då vi firade 7 månaders tillsammans. Vi hade sagt att han inte behövde köpa några men det gjorde han ändå bara för att han är så himla bra ;) ♥

Idag skulle vi vara 14 st sjuksköterskor på jobbet på dan så då tog jag semester. Superskönt att veta både igår och idag att jag fick vara hemma :D Gick upp relativt tidigt iallafall för Marcus hade fixat en mysig picknick för mig på okänd plats... Väl framme var vi vid Rövarbro skans. Aldrig varit förut men det var mysigt. Jobbig väg upp bara. Brant och man fick mjölksyra efter 2 min, haha. 

       
     
                     
                
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback