Tisdag och häng med Jossan

Igår var jag ledig. Sov inte jättelänge, vakande redan vid 08. Men det gör inte så mycket eftersom man vet att man är ledig och kan ta det lungt och ev. somna om en timme eller så. Vilket jag gjorde :) Jossan kom hem till mig efter lunch. Hon fick äntligen sin födelsedagspresent och blev väldigt glad. Kul :D

Vi tänkte att vi skulle ta en promenad och äta lite sen lunch/tidig middag på en filt i Stadsparken, men då började det så klart regna. Så vi bestämde oss för att äta på Gröna grodan. Var nog mest jag som vill det eftersom de har så goda sallader och Jossan hade aldrig varit där.

          

Blev en promenad i Stasparken sen och kvällen spenderade jag i tvättstugan och soffan tillsammans med Marcus :)

En bra dag.
Idag är det visst rätt kallt ute trots att solen är framme. Höst på väg?
Jag sitter och tittar på Våra bästa år nu, haha, men sen när är slut är det dags att åka till jobbet.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback