Storstädning och Harry Potter

Idag har jag och Marcus storstädat hela lägenheten. Tvättat har vi också hunnit med. Känner oss riktigt duktiga :) Ikväll blir det party för min del och TV-spel & öl för Marcus del med hans bror och fru.
Igår förmiddag var vi till Media markt och köpte en ratt till PS3 och ett spel. Sony Sega Allstar Racing tror jag det hette. Var jag som hittade det och ville ha det :) Har testat det nu och det är som Mario Cart till Nintendo 64. Jag är superlycklig över detta :) Jag hade nästan tänkt att köpa ett Nintendo 64 bara för att få spela Mario Cart men nu slipper jag det :)

Annars igår så var vi på bio. Såg den sista Harry Potter filmen och jag tyckte den var mycket bra. Jag har boken men har inte läst den för jag har bara läst de 3 första böckerna. Vet inte om det var smart att se filmerna innan jag läste bäckerna men ibland måste man få göra lite tvärtom :)

                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback